fredag 4. mars 2011

Søte bordkort/gaveposer

Synes denne lille "posen/boksen" var utrolig søt, og veldig anvennelig. Ser for meg mange bruksområder. Jeg har her valgt kombinert bordkort/serviettholder. Men ser jo for meg at den kan brukes til invitasjoner, påskehilsen (med snop), osv osv.... Denne kommer nok jeg til å bruke en del fremover :)


Synes først de var litt store som bordkort, men når de står slik med servietten ble det veldig flott synes jeg :)


En flott Valentins gave kanskje????





Bra med plass oppi til hemmelige overraskelser :)

2 kommentarer:

  1. Så flotte!Kan snart begynne og selge du!!sjekk ut Epla.no (nettsted for salg)

    SvarSlett
  2. Takk Nina.. Ja, kanskje en gang i fremtiden.. Har fått såpass mange bestillinger bare med bloggen her, at jeg foreløpig ikke har tid til mer. :o)

    SvarSlett