søndag 6. mars 2011

Bestillingskort

Etter jeg opprettet denne bloggen, så har jeg faktisk fått ganske mange bestillinger alt :) Kjempegøy. Her er et kort jeg har laget for en tidligere kollega, som har en snart 18 år gammel sønn...
Hjelp, tenkte jeg... Hvordan gjøre det "kult" for en 18 åring som digger biler, data og heavy metal????? En utfordring tar jeg da ;) Bestemte meg raskt for basisfarge svart og sølv.

Navnearket laget jeg selv, tok litt tid, men gjør det straks mer personlig på en moderne måte :) Brukte forskjellige typer ark med sølv nyanser. Kanskje ikke den kuleste bilen en 18 åring ønsker seg, men den matchet det andre veldig fint ;)
En liten søt digi stamp måtte vi ha med :) I helheten passet den veldig godt inn, som et stempel liksom....
Drømmebilen????? Neppe ;) Men JEG likte den i hvertfall :o)
Enkel utforming inni, med pengelomme :)

4 kommentarer:

  1. stilig! Tipper gutten liker det også. Også er det så gøy med litt annerledese kort :) Du er flink.

    SvarSlett
  2. Kjempefint Ingunn, gleder meg til å se det "live" i morgen :)

    SvarSlett
  3. Så utrolig fint det ble da. Du er kjempeflink Ingunn.

    SvarSlett