søndag 6. mars 2011

Bursdagskort :o)

Travel helg med 2 bursdagsbesøk for Synne. Lette litt etter morsom inspirasjon på nettet, før jeg fant frem kassen min. Her er hva jeg endte opp med.

Et "best friends" kort til en av venninnene på teateret.

En litt annen mal enn det jeg pleier å bruke, men artig med variasjon :) Laget pengelomme, men ettersom vi fant presang med en gang, så puttet vi et hårbånd oppi konvolutten :)


I dag var det besøk hos kusine Julia. Så nok et bestevenn kort ble naturlig her :)

Har tidligere ikke pleid å pynte inni kortet, men ser trenden går den veien, så hvorfor ikke prøve :) Her ble det ganske enkelt :)

3 kommentarer:

  1. sykt fine kort.. jeg vet hvem jeg skal bestille bursdagskort fra;) men du må legge ut priser;)

    SvarSlett
  2. kristine sitt bursdags kort var så fint og kreativt ,og så tøft med den lille lommen inni med en liten gave:-)Kristine har tatt godt vare på det bursdagskortet:-)og helt enig med deg veronica at ingunn må legge ut priser på disse flotte kortene:-)

    SvarSlett
  3. Takk for det :) Tar ca 50 kr for single kort, litt avhengig av hvilket pynt og ark som brukes. Og om det er pyntet inni og. På større bestillinger som invitasjoner og bordkort og sånn, lager jeg en pakkepris.

    SvarSlett