søndag 13. februar 2011

Konfirmasjons invitasjoner

Har nettopp gjort ferdig min første ordentlige bestilling, (foruten familie). Jeg har laget invitasjoner for en venninne av meg, til datterens konfirmasjon. Hun var med og plukket ut farger og tema ark. Vi fant en fin mal, som vi jobbet ut fra. Her er målet å skape litt gammeldags look.
Blonder og blomster ga en utrolig flott effekt :)

Alle kantene er behandlet, for å gi en "slitt" look. Dette var ganske tidkrevende, men ga et utrolig tøft resultat. Første gang jeg har brukt denne effekten :)

Alt i alt ble jeg veldig fornøyd med de, og håper selvsagt konfirmanten også blir det :)

3 kommentarer:

  1. wow, du er skikkelig proff. Kjempefine;)

    SvarSlett
  2. Wow!Dette kan du Ingunn!!Velkommen til Blogglandia!Gleder meg til å kikke innom og se hva du tryller frem... :)Klem

    SvarSlett
  3. Takk :) Ja, hvem skulle trodd at jeg skulle blogge, men jeg hev meg på trenden jeg og :)

    SvarSlett